Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38633
Title: Використання інтернету в маркетинговій діяльності підприємств
Authors: Карч, К.
Bibliographic description (Ukraine): Карч К. Використання інтернету в маркетинговій діяльності підприємств / К. Карч // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 43–48.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Наведено результати маркетингового дослідження польських підприємств стосовно можливостей використання Інтернету у маркетинговій діяльності. Аргументовано переваги та недоліки такого використання. The results of the marketing research of opportunities of using Internet in marketing activity on polish enterprises. The adventures and disadvantages of this activity are investigated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38633
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11_43-48.pdf146,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.