Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38633
Назва: Використання інтернету в маркетинговій діяльності підприємств
Автори: Карч, К.
Бібліографічний опис: Карч К. Використання інтернету в маркетинговій діяльності підприємств / К. Карч // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 43–48.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Наведено результати маркетингового дослідження польських підприємств стосовно можливостей використання Інтернету у маркетинговій діяльності. Аргументовано переваги та недоліки такого використання. The results of the marketing research of opportunities of using Internet in marketing activity on polish enterprises. The adventures and disadvantages of this activity are investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38633
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2003. – №469

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_43-48.pdf146,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.