Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38631
Title: Моделирование информационной структуры “маркетинг” на основе методологии структурного анализа и проектирования
Authors: Захарченко, В. И.
Семенов, В. В.
Семенов, В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Захарченко В. И. Моделирование информационной структуры “маркетинг” на основе методологии структурного анализа и проектирования / В. И. Захарченко, В. В. Семенов, В. В. Семенов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 34–39. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Істотною особливістю сучасного розвитку світової економіки є інтеграційні процеси. Відображенням таких процесів є інтенсивне поширення нової ринкової концепції - логістики. Її практичним відображенням є створення центрів логістичного обслуговування, що особливо важливо для розвитку світової торгівлі та інфраструктури конкретного регіону. The integration processes are the distinguishing peculiarity of the world modern economy development. The intensive development of the free market conception logistics is the reflection of such processes. The most important for the development of the world trade and particular region infrastructure is the creation of the centers of the logistical service.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38631
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_34-39.pdf545,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.