Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38631
Назва: Моделирование информационной структуры “маркетинг” на основе методологии структурного анализа и проектирования
Автори: Захарченко, В. И.
Семенов, В. В.
Семенов, В. В.
Бібліографічний опис: Захарченко В. И. Моделирование информационной структуры “маркетинг” на основе методологии структурного анализа и проектирования / В. И. Захарченко, В. В. Семенов, В. В. Семенов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 34–39. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Істотною особливістю сучасного розвитку світової економіки є інтеграційні процеси. Відображенням таких процесів є інтенсивне поширення нової ринкової концепції - логістики. Її практичним відображенням є створення центрів логістичного обслуговування, що особливо важливо для розвитку світової торгівлі та інфраструктури конкретного регіону. The integration processes are the distinguishing peculiarity of the world modern economy development. The intensive development of the free market conception logistics is the reflection of such processes. The most important for the development of the world trade and particular region infrastructure is the creation of the centers of the logistical service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38631
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2003. – №469

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9_34-39.pdf545,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.