Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38630
Title: Особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послуг
Authors: Живко, З. Б.
Селюченко, Н. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Живко З. Б. Особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послуг / З. Б. Живко, Н. Є. Селюченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 30–34. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Визначено чинники, які зумовлюють особливості формування цінової стратегії підприємства, що надає послуги. In the article the special features of formation of price strategy of a firm in the branch of service.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38630
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8_30-34.pdf127,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.