Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38630
Назва: Особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послуг
Автори: Живко, З. Б.
Селюченко, Н. Є.
Бібліографічний опис: Живко З. Б. Особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послуг / З. Б. Живко, Н. Є. Селюченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 30–34. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2003
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Визначено чинники, які зумовлюють особливості формування цінової стратегії підприємства, що надає послуги. In the article the special features of formation of price strategy of a firm in the branch of service.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38630
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2003. – №469

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8_30-34.pdf127,43 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.