Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38628
Title: Застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства
Authors: Довбенко, В. І.
Bibliographic description (Ukraine): Довбенко В. І. Застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства / В. І. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 20–24. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто доцільність застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємства. Запропоновано нові підходи до оцінювання ефективності та результативності заходів, спрямованих на забезпечення перспективного розвитку підприємства. Наведено рекомендації щодо застосування матричних методів у реалізації стратегічних завдань розвитку. The reasonability of application of the marketing approaches to a rating of potential of the enterprise development is considered. New evaluation approaches of efficiency and productivity of measures directed on maintenance of perspective enterprise development are offered. The recommendations on using of matrix methods in realization of the strategic tasks of development are proposed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38628
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_20-24.pdf167,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.