Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38457
Назва: Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків
Автори: Андрусик, Я. Ф.
Бігун, Г. Г.
Ляшенко, В. П.
Бібліографічний опис: Андрусик Я. Ф. Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків / Я. Ф. Андрусик, Г. Г. Бігун, В. П. Ляшенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 462 : Теорія і практика будівництва. – С. 3–5. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2002
Видавництво: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”
Короткий огляд (реферат): Для оцінки стійкості дорожнього одягу проти пластичного течіння використано методи і визначальні співвідношення математичної теорії пластичності. У результаті запропоновано модель силової взаємодії колеса з дорожньою поверхнею, що дозволяє оцінити несучу здатність покриття проти хвилеутворення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38457
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Теорія і практика будівництва. – 2002. – №462

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_3-5.pdf133,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.