Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38454
Назва: Етико-психологічні аспекти комунікаційних процесів у бізнесі
Автори: Химиця, Наталія
Керенович, Лілія
Марців, Марія
Бібліографічний опис: Химиця Н. Етико-психологічні аспекти комунікаційних процесів у бізнесі / Наталія Химиця, Лілія Керенович, Марія Марців // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 357–358. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: комунікація
бізнес
психологія
етика
соціотип
Короткий огляд (реферат): This article highlights influence of factors of different nature on the activity in the sphere of business relations, in particular business from the point of view of psychology, ethics and socionics, as its main directions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38454
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
176_357-358.pdf468,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.