Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38425
Назва: Фрейминг як технологія масового інформаційного впливу
Автори: Комова, Марія
Канюка, Наталія
Бібліографічний опис: Комова М. Фрейминг як технологія масового інформаційного впливу / Марія Комова, Наталія Канюка // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 297–298. – Бібліографія: 3 назви.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: фрейм
фрейминг
рамки
рефрейминг
фреймування
Короткий огляд (реферат): Frames are cognitive shortcuts that people use to help make sense of complex information. Frames help us to interpret the world around us and represent that world to others. Now, it is enough to change the frame on the subject to change the whole interpretation about it in the people’s minds.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38425
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
145_297-298.pdf595,25 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.