Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38383
Назва: Методи вирішення задачі аналізу вмісту кошика покупця супермаркету
Автори: Басюк, Тарас
Сенейко, Іванна
Бібліографічний опис: Басюк Т. Методи вирішення задачі аналізу вмісту кошика покупця супермаркету / Тарас Басюк, Іванна Сенейко // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 208–209. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: асоціативні правила
поведінка користувача
анкетування
метод експертних оцінок
аналіз маршруту покупця
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the creation of the methodological basis for analysis systems engineering of the the shopping cart’s content at the supermarket. The designed system will provide the means concerned with purchase planning of goods in order to avoid financial damage and with the determination of the most popular sets of goods, for further creation of sales and the promotion of new products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38383
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
99_208-209.pdf571,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.