Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38371
Title: Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організацій
Authors: Вовк, Наталія
Даниляк, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): Вовк Н. Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організацій / Наталія Вовк, Ольга Даниляк // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 185–186. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: громадська організація (ГО)
соціальні мережі
реклама
рекламно-поліграфічна продукція
Abstract: The article analyzes the modern means of promotion of public organizations. Presented characteristics of two such tools: advertising through social networks and the use of commercial advertising printed products.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38371
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87_185-186.pdf518,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.