Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38371
Назва: Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організацій
Автори: Вовк, Наталія
Даниляк, Ольга
Бібліографічний опис: Вовк Н. Інформаційно-рекламне представлення діяльності громадських організацій / Наталія Вовк, Ольга Даниляк // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 185–186. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: громадська організація (ГО)
соціальні мережі
реклама
рекламно-поліграфічна продукція
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the modern means of promotion of public organizations. Presented characteristics of two such tools: advertising through social networks and the use of commercial advertising printed products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38371
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87_185-186.pdf518,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.