Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38369
Назва: Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина»
Автори: Вовк, Наталія
Андрушко, Наталія
Бібліографічний опис: Вовк Н. Використання маркетингових комунікацій для просування ТМ «Галицька свіжина» / Наталія Вовк, Наталія Андрушко // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 183–184. – Бібліографія: 4 назви.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетингові комунікації
торгова марка (ТМ)
маркетингова політика
просування
Короткий огляд (реферат): The article analyzes trends of brand in Ukraine. Author presents the main directions of marketing communications brand "Galytska Svizhyna." The article analyzes the content marketing company. As a conclusion, the authors proposed the use of commercial advertising printed products as a new means of marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38369
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
86_183-184.pdf576,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.