Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38368
Title: Інформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компанії
Authors: Вовк, Наталія
Гаргат, Олег
Керенович, Лілія
Bibliographic description (Ukraine): Вовк Н. Інформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компанії / Наталія Вовк, Олег Гаргат, Лілія Керенович // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 181–182. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: FreshPr
інформаційний кіоск
новий продукт
рекламна діяльність
технічні характеристики
клієнти
споживачі
«Народна аптека»
pr-діяльність
Abstract: This article highlights the advantages and the technical characteristics of an informational kiosk as a new promotional tool in the promotional activities of companies, particularly in the company's activities «Freshpr», to establish effective communication with customers and consumers.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38368
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
85_181-182.pdf642,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.