Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38368
Назва: Інформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компанії
Автори: Вовк, Наталія
Гаргат, Олег
Керенович, Лілія
Бібліографічний опис: Вовк Н. Інформаційний кіоск як новий інструмент у рекламній діяльності компанії / Наталія Вовк, Олег Гаргат, Лілія Керенович // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 181–182. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: FreshPr
інформаційний кіоск
новий продукт
рекламна діяльність
технічні характеристики
клієнти
споживачі
«Народна аптека»
pr-діяльність
Короткий огляд (реферат): This article highlights the advantages and the technical characteristics of an informational kiosk as a new promotional tool in the promotional activities of companies, particularly in the company's activities «Freshpr», to establish effective communication with customers and consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38368
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85_181-182.pdf642,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.