Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38367
Title: Хедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни»
Authors: Вовк, Наталія
Реут, Христина
Рудник, Марія
Bibliographic description (Ukraine): Вовк Н. Хедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни» / Наталія Вовк, Христина Реут, Марія Рудник // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 179–180. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: хедхантинг
кадрова війна
канал збуту
розподільча мережа
рекрутери
переманювання
засоби просування
Abstract: This article describes the service as the highest level of head-hunting recruitment and selection of staff, explores the use of this service as an effective tool in the conduct of "human war".
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38367
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
84_179-180.pdf559,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.