Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38367
Назва: Хедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни»
Автори: Вовк, Наталія
Реут, Христина
Рудник, Марія
Бібліографічний опис: Вовк Н. Хедхантинг як ефективний маркетинговий хід у веденні «кадрової війни» / Наталія Вовк, Христина Реут, Марія Рудник // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 179–180. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: хедхантинг
кадрова війна
канал збуту
розподільча мережа
рекрутери
переманювання
засоби просування
Короткий огляд (реферат): This article describes the service as the highest level of head-hunting recruitment and selection of staff, explores the use of this service as an effective tool in the conduct of "human war".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38367
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
84_179-180.pdf559,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.