Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38349
Назва: Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій
Автори: Слободянюк, Іванна
Химиця, Наталія
Бібліографічний опис: Слободянюк І. Порівняльний аналіз різних підходів у розповсюдженні прес-релізів серед лояльної преси та їх вплив на кількість публікацій після медіа-подій / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 138–140. – Бібліографія: 5 назв.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: інформація
публікація
медіа-подія
івент
конференція
прес-реліз
PR-служба
Короткий огляд (реферат): Huge amount of the new media events influents on the quality of media materials which are published after the events. Brands provide very creative media events and expecting not only official press release repeating. But mpst often media only publishing press release. We propose new approach – we do not give press release just on the event but waiting for the own media publication just after the event. And only then sending official press release to the media. This special approach of distributing media materials among loyal media gives bigger numbers, higher quality and creative media materials.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38349
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64_138-140.pdf669,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.