Логістика. – 2003. – №469 : [97] Домівка зібрання Перегляд статистики

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 97
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Other2003Зміст до Вісника "Логістика" № 469-
Article2003Маркетинг і логістика в інноваційному розвитку підприємстваЧухрай, Н. І.
Article2003Логістика зовнішньоекономічних операцій у сировинному забезпеченні підприємств промисловості УкраїниФіліппова, С. В.; Русева, О. M.; Черкасова, С. О.
Article2003Процесно-орієнтоване управління і підвищення ефективності діяльності підприємстваТревого, О. І.
Article2003Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваТєлєтов, О. С.
Article2003Інфраструктура в державному стимулюванні розвитку депресивних територійСтадницький, Ю. І.; Товкан, O. E.
Article2003Ефективність маркетингових заходів у системі зовнішньоторговельних зв’язківСкоропад, І. С.; Герасименко, С. І.
Article2003Складові брендінгу: теорія і практикаСкибінський, С. В.; Орел, Л. М.
Article2003Застосування теорії випадкових процесів для моделювання процесів управління запасами при випадковому попитіРоботько, С. Ф.
Article2003Пути оптимизации материальных потоков в коксохимическом производствеПилюшенко, В. Л.; Борзенков, С. В.
Article2003Вплив прямих іноземних інвестицій на діяльність малих і середніх підприємств в ПольщіПатора-Висоцька, З.
Article2003Комп’ютерна підтримка процесу управління дистрибуцієюПалюха, К.
Article2003Особливості здійснення маркетингових досліджень суб’єктами санаторно-курортного бізнесуПавлішак, Ю. В.
Article2003Імітаційне моделювання маркетингових ситуаційМорозова, В. О.; Лянце, Е. В.
Article2003Вибір політики в області управління матеріальними ресурсами в умовах трансформації ринкових відносинМомот, В. Є.
Article2003Дослідження соціально-економічних методів прогнозуванняЛіпич, Л. Г.
Article2003Емісійна політика корпорацій: сутність та особливостіКузьмін, О. Є.; Ільчук, П. Г.
Article2003Сучасні тенденції формування кон’юнктури товарного ринку УкраїниКратт, О. А.
Article2003Методика розрахунку та аналіз показників життєвого циклу підприємстваКорягіна, C. B.
Article2003Маркетинг в концепції рециклюванняКіндій, М. В.; Таранський, І. П.; Дашківська, О. П.
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 20 з 97