Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38241
Title: Стратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості
Authors: Федорова, Ю. К.
Bibliographic description (Ukraine): Федорова Ю. К. Стратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості / Ю. К. Федорова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 229–235. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Обгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу продажів як одного з елементів системи «маркетинг-мікс» підприємства. Запропоновано алгоритм формування комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості Акцентовано увагу на його стратегічні рішення, спрямовані на побудову мережі продажів і організацію товароруху від виробника до кінцевого споживача. The necessity of development of the marketing complex of sales as one of elements of the "marketing-mix" system of the enterprise is defined. The algorithm of création of the complex of sales at the enterprises of a food-processing industry is offered. The attention is drawn to his stratégie solutions directed on construction to the network of sales and organization of movement of the goods from the manufacturer to the ultimate user.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38241
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39_229-235.pdf199,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.