Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38199
Title: Організація роботи з групами в середовищі Moodle 3
Authors: Фоменко, Андрій
Bibliographic description (Ukraine): Фоменко А. Організація роботи з групами в середовищі Moodle 3 / Андрій Фоменко // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 211–215.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Keywords: дистанційне навчання
Віртуальне навчальне середовище
освіта
LDAP
Moodle
групи
створення груп
групова робота
авторизація
адміністрування ВНС
distance learning
virtual learning environment
education
LDAP
Moodle
groups
create groups
group work
authorization
administration VLE
Abstract: В роботі розглянуто проблеми співвідношення традиційної та дистанційної форм навчання з точки зору організації та роботи з академічними групами в системі Moodle, питання створення груп на початку навчального процесу за допомогою системи дистанційного навчання, долучення студентів до роботи в середовищі дистанційного навчання, створення та синхронізація створених груп з системою LDAP. In the work considered of the relationship is a traditional and remote learning in terms of organization and work with akademichnimi groups in the system Moodle, the issue of creation of groups on the cob training process with pomoshchju system of distance education, thesis: students to work seredovischi distance education, the creation and sinhronizatsiya Creating groups the system LDAP.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38199
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
41_211_215.pdf1,53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.