Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38191
Назва: Використання технології геймифікації у навчальному процесі
Автори: Шаховська, Наталя
Скопівський, Степан
Стахів, Микола
Бібліографічний опис: Шаховська Н. Використання технології геймифікації у навчальному процесі / Наталя Шаховська, Степан Скопівський, Микола Стахів // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 169–174. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Теми: оцінювання
програмування
ідея
estimating
programming
idea
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано альтернативний та водночас ефективний спосіб оцінювання знань та навичок студентів у програмуванні за різними критеріями, а також залучення студенів проявляти свої креативні ідеї та нестандартні рішення поставлених задач. This paper is devoted to both alternative and effective way for estimating students’ knowledge and skills in programming by various criteria and encouraging students show their ideas and innovative tasks’ solution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38191
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33_169_174.pdf2,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.