Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38183
Назва: Аналіз корпусу текстів інклюзивного навчання
Автори: Пасічник, Володимир
Шестакевич, Тетяна
Бібліографічний опис: Пасічник В. Аналіз корпусу текстів інклюзивного навчання / Володимир Пасічник, Тетяна Шестакевич // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 128–133. – Бібліографія: 11 назв.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Теми: особистісно-орієнтоване навчання
контент-аналіз
personality-oriented education
content analysis
Короткий огляд (реферат): Для дослідження особливостей особистісно-орієнтованого навчання запропоновано аналізувати особливості результатів такого навчання засобами контент-аналізу. Запропоновано алгоритм контент-аналізу корпусу текстів інклюзивного навчання. Запропоновано модель вхідних даних процесу визначення набору методів контролю персоналізованого навчання. To study the characteristics of personality-oriented education the authors offered to analyze the features of the results of this study with means of the content analysis. The algorithm of content analysis of inclusive education texts was proposed. The model of the input data of personalized learning control methods was suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/38183
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25_128_133.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.