Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36026
Title: Особливості стратегічного управління міжнародних компаній
Authors: Гошовська, О. В.
Горбаль, Н. І.
Шандрівська, О. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Гошовська О. В. Особливості стратегічного управління міжнародних компаній / О. В. Гошовська, Н. І. Горбаль, О. Є. Шандрівська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 554 : Проблеми економіки та управління. – С. 192–196. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розкрито основні тенденції глобалізації галузей, загрози та можливості, переваги та недоліки під час виходу на міжнародний ринок. Обґрунтовано чинники тиску на компанії в умовах загострення конкуренції. Досліджено специфіку формування інтегрованої стратегії конгломератів. Обґрунтовано доцільність трансформації стратегії від управління портфелем до диверсифікації. Розроблено етапи створення та розвитку оптимальної стратегії міжнародної діяльності. In this paper main characteristics of international markets as well as reasons for globalization are analyzed. Main approaches to defining the preconditions of success on the world market are proposed. The developed characteristics of different types of strategy of activity of firms in the economic space is given. Main success factors on the market and recommendations for companies development are marked out. In the article different approaches to creating a strategy for companies are analyzed.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/36026
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2006. – №554

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34_192-196.pdf189,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.