Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/35802
Назва: Корпоративна культура - чинник соціально-економічного розвитку організації
Автори: Бала, О. І.
Бібліографічний опис: Бала О. І. Корпоративна культура - чинник соціально-економічного розвитку організації / О. І. Бала // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 567 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 6–11. – Бібліографія: 11 назв.
Дата публікації: 2006
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Висвітлено поняття корпоративної культури. Визначено значення та особливості корпоративної культури, орієнтовані на задоволення соціальних, етичних та духовних потреб суспільства. Обґрунтовано необхідність вмілого використання елементів корпоративної культури. Саме такий підхід дозволить організаціям ефективно здійснювати економічну діяльність та максимально задовольнити інтереси всіх її суб’єктів корпоративних відносин. The concept of corporate culture is described in the article. A role and features of corporate culture is oriented certainly, on satisfaction of social, ethics and spiritual necessities of society. It is proved the necessity of the elements able use of corporate culture. Exactly such approach will allow organizations effectively to carry out the economic activity and maximally to satisfy interests of all its subjects of corporate relations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/35802
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2006. – №567

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_6-11.pdf177,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.