Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/35156
Назва: Інвестиції в електронну комерцію як складову частину маркетингової стратегії підприємства
Автори: Журавльова, Ї. В.
Огурцов, В. В.
Бібліографічний опис: Журавльова Ї. В. Інвестиції в електронну комерцію як складову частину маркетингової стратегії підприємства / Ї. В. Журавльова, В. В. Огурцов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 153–157.
Дата публікації: 2001
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Короткий огляд (реферат): Представлено проблеми впровадження електронних бізнес-технологій. Розглядаються основні форми, етапи електронних коммунікацій. Показано механізм відбору форми виходу підприємств у сферу електронного бізнесу та оцінку ефективності інвестицій в електронну комерцію. This article is devoted to electronic communications and investments in electronic commerce. In the article the problems of introduction of electronic business-processes are represented. The main forms, stages of the electronic communications are considered. The mechanism of choice of the form of the electronic communications and efficiency of the investments in е-соттегсе is indicated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/35156
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2001. – №424

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31_153-157.pdf136,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.