Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/35023
Title: Вплив господарського менталітету на формування й розвиток корпоративної культури організації
Authors: Захарчин, Г. М.
Bibliographic description (Ukraine): Захарчин Г. М. Вплив господарського менталітету на формування й розвиток корпоративної культури організації / Г. М. Захарчин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 582 : Проблеми економіки та управління. – С. 174–179. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Keywords: господарський менталітет
ментальні настанови
господарські модуси поведінки
корпоративна культура
структура
цінності
функції
economic mentality
mental options
economic mоdusa of conduct
corporate culture
structure
values
functions
Abstract: Висвітлено особливості формування і розвитку корпоративної культури із урахуванням впливу господарського менталітету. Охарактеризовано структуру господарського менталітету і розкрито причинно-наслідковий зв’язок між модусами господарської поведінки і корпоративною культурою. Підкреслено особливу роль господарських ментальних настанов у системі взаємовідносин організації . The features of forming and development of corporate culture are reflected with consideration of influencing of economic mentality. The structure of economic mentality is described and consequences communication is exposed between modous of economic conduct and corporate culture. The special role of economic mental options is underlined in the system of mutual relations of organization and its management.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/35023
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №582

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_174-179.pdf549,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.