Логістика. – 2016. – №848 : [28] Домвка зібрання Перегляд статистики

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка".

У збірнику наукових праць опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обгрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – № 848. – 196 с. : іл.

Огляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): від 1 до 20 з 28
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Other2016Титульний аркуш до Вісника "Логістика" № 848-
Other2016Зміст до Вісника «Логістика» № 848-
Article2016Foreign and national implementation practice of the state policy of railway indusry restructuring for strengthening its competitive positionMnykh, O.; Polovska, V.; Kholyavka, V.
Article2016Logistics of recycling and the procedure of marketing communication explanation of energy saving with the use of alternative energy sourcesKasian, S.
Article2016Ukrainian enterprises internationalization: regulatory support and institutional regulationIlchuk, P.; Kots, О.
Article2016Evaluation and analisis of market conditions of demand indicators of automotive products of UkraineTerletska, V.
Article2016Methodological principles of definition of economic entity’s competence to forming of innovative-investment industry clustersSafonov, Yu.; Maslennikov, E.
Article2016Strategic supply chain management modelsPetryk, I.
Article2016Government marketing: selective support for national producersOklander, M.; Oklander, I.; Krapyva, I.
Article2016Accounting logistic service through data quantificationRusanovska, O.
Article2016Prospects of implementation and practice compliance with marketing standards in Ukraine and the EUZhaldak, G.; Shulgina, L.
Article2016Specialities of using marketing mix by professional organizationsPrynko, M.
Article2016Relationship of competitiveness of entrepreneurship and internet-marketingNaumik-Gladka, К.; Ptashchenko, O.
Article2016University company cooperation development in UkraineShcherbata, T.
Article2016Analysis of the grain market problems in Ukraine based on logisticsShandrivskа, O.; Romanus, I.; Shandrivskyi, V.
Article2016The significance and diversification of pricing decisions of companies operating on the polish market (results of research)Hadrian, P.
Article2016Integrated evaluation of national industrial potentialStanasyuk, N.
Article2016Functioning of the labour market in the integrating EuropeŚlusarczyk, S.; Ślusarczyk, R.; Ślusarczyk, K.
Article2016Multi-channel marketing in communication activities of logistics companiesReshetnikova, I.; Sahaidak, M.
Article2016Characteristic peculiarities of main crowdfunding websitesUgolkova, O.
Матеріали зібрання (сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): від 1 до 20 з 28