Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/3475
Назва: До питання інтенсифікації навчального процесу з урахуванням набутого студентами досвіду та факторів, що впливають на ступінь засвоєння матеріалу
Автори: Сидорчук, О. В.
Бібліографічний опис: Сидорчук О. В. До питання інтенсифікації навчального процесу з урахуванням набутого студентами досвіду та факторів, що впливають на ступінь засвоєння матеріалу / О. В. Сидорчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 586 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – С. 36–39. – Бібліографія: 8 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Розглядаються розвиток і зміни ідеології освіти та навчальної парадигми. Процес навчання/самоосвіти розглядається як процес соціальних ітеракцій. Виокремлюється відношення між сучасним суспільством та природою вивчення іноземних мов як частиною культурного обміну. In the article the development of an educational ideology and changing teaching paradigm were envisaged/ The article has concentrated on teaching/learning process as a process of human interaction and on the relationship between contemporary society and the nature of the teaching/learning foreign language as a part of cultural change.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/3475
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – 2007. – №586

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf140,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.