Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/34159
Title: Побудова інноваційної моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на основі розвитку креативної мережі
Authors: Тарнавська, Н. П.
Bibliographic description (Ukraine): Тарнавська Н. П. Побудова інноваційної моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на основі розвитку креативної мережі / Н. П. Тарнавська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 596–602. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Запропоновано нове трактування моделі управління конкурентоспроможністю підприємства на інноваційній основі з урахуванням зміни умов і форм конкуренції при побудові К-суспільства. Сформульовано основні засади побудови такої моделі, а також обґрунтовано необхідність формування дієвої креативної мережі з метою забезпечення функціонування інноваційної моделі управління конкурентоспроможністю підпри¬ємства на принципах превентивності, гнучкості і перманентності. The new understanding of managerial model of enterprise competitiveness is proposes on the innovative basis of environmental changes and forms of competition in terms of construction of K-society. The main ways of construction of such a society are formulated, as well as necessity of proactive creative chain is defined in accordance of providing functioning of the innovative model of enterprise competitiveness management of the bases of preventiveness, flexibility and permanency.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/34159
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №579

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
124_596-602.pdf107,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.