Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33425
Title: Інформаційний ресурс як невід’ємна складова успішної рекламної діяльності підприємства
Authors: Яцух, Наталія
Федушко, Соломія
Bibliographic description (Ukraine): Яцух Н. Інформаційний ресурс як невід’ємна складова успішної рекламної діяльності підприємства / Наталія Яцух, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 278–279. – Бібліографія: 15 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: підприємство
інформаційний ресурс
рекламна кампанія
інформаційне забезпечення
інформаційне наповнення
Abstract: In the article typical structure and content of information resource for industrial company as a basis for developing similar information resources is investigated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33425
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2016). – 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
131-278-279.pdf335,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.