Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33425
Назва: Інформаційний ресурс як невід’ємна складова успішної рекламної діяльності підприємства
Автори: Яцух, Наталія
Федушко, Соломія
Бібліографічний опис: Яцух Н. Інформаційний ресурс як невід’ємна складова успішної рекламної діяльності підприємства / Наталія Яцух, Соломія Федушко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 278–279. – Бібліографія: 15 назв.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: підприємство
інформаційний ресурс
рекламна кампанія
інформаційне забезпечення
інформаційне наповнення
Короткий огляд (реферат): In the article typical structure and content of information resource for industrial company as a basis for developing similar information resources is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33425
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2016). – 2016 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
131-278-279.pdf335,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.