Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33386
Назва: Advertising and its place in the system of marketing in Ukraine
Автори: Myna, Zhanna
Blaha, Tatiana
Biletska, Natalia
Бібліографічний опис: Myna Z. Advertising and its place in the system of marketing in Ukraine / Zhanna Myna, Tatiana Blaha, Natalia Biletska // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 220–221. – Bibliography: 8 titles.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: e-advertising
marketing
marketing communications
goods
services
Короткий огляд (реферат): In this article we will discuss advertising as a way to solve marketing problems in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33386
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2016). – 2016 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
102-220-221.pdf264,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.