Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33348
Назва: Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook
Автори: Слободянюк, Іванна
Химиця, Наталія
Бібліографічний опис: Слободянюк І. Порівняльний аналіз використання маркетингових інструментів збільшення спільноти фанів у Facebook / Іванна Слободянюк, Наталія Химиця // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 148–149.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетинг
Facebook
ASUS Україна
соціальна мережа
інформація
цільова аудиторія
спільнота
promoted posts
SMM-менеджер
Короткий огляд (реферат): This Facebook instruments using scenario research is going to show the difference, pros and cons of Facebook contests results and Facebook boosted posts results for Facebook corporative page. We show the real cases from the real Facebook corporate resourse to compare those both instruments with mentioned results. The conclusion shows the real figures which could help social media manager to choose right instrument in case of increasing Facebook fun numbers task.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33348
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2016). – 2016 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
66-148-149.pdf383,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.