Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33236
Назва: Система прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазину
Автори: Шаховська, Наталя
Москалюк, Володимир
Бібліографічний опис: Шаховська Н. Система прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазину / Наталя Шаховська, Володимир Москалюк // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 188–189.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: соціологічні опитування
асоціативні правила
маркетингове рішення
система підтримки прийняття рішень
база даних
Короткий огляд (реферат): There is described the system architecture of sociological polls.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33236
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
087-188-189.pdf113,47 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.