Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33180
Назва: Віртуальний туризм як інформаційно-рекламна діяльність туристичних фірм
Автори: Миронюк, А. М.
Сєров, Ю. О.
Бібліографічний опис: Миронюк А. М. Віртуальний туризм як інформаційно-рекламна діяльність туристичних фірм / А. М. Миронюк, Ю. О. Сєров // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 114–115. – Бібліографія: 1 назва.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: віртуальний туризм
Google Street View
туристична фірма
віртуальне представлення
рекламна діяльність
Короткий огляд (реферат): The article describes virtual tours as a method a travel company advertising. Google Street View as a tool for virtual representations of places of interest creation was described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33180
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
050-114-115.pdf111,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.