Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33179
Назва: Реклама як спосіб вирішення проблем маркетингу в Україні
Автори: Мина, Жанна
Блага, Тетяна
Білецька, Наталія
Бібліографічний опис: Мина Ж. Реклама як спосіб вирішення проблем маркетингу в Україні / Жанна Мина, Тетяна Блага, Наталія Білецька // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 112–113. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: е-реклама
маркетинг
маркетингові комунікації
товар
послуги
Короткий огляд (реферат): In this article we will discuss advertising as a way to solve marketing problems in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33179
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
049-112-113.pdf93,08 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.