Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33178
Назва: Медіавпливи на електоральні потреби виборців в Україні
Автори: Петрушка, Аліна
Бібліографічний опис: Петрушка А. Медіавпливи на електоральні потреби виборців в Україні / Аліна Петрушка // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 110–111. – Бібліографія: 2 назви.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: вибори
влада
мас-медіа
свобода
цензура
Короткий огляд (реферат): Main objective of the study is to analyze the activities and development tendencies of Ukrainian mass media on the eve of parliamentary elections of 2012. Methodology of the research is based on the use of historical and comparativehistorical method in the analysis of the political content in mass media. The effect of information heredity as a factor of election functioning the mass media, organization specialties of the mass media, the effect of political content carriers of the mass media, specialties of a particular mass media group activities are analyzed. The methodology for complex analysis of the mass media in election conditions is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33178
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
048-110-111.pdf122,68 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.