Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33162
Назва: Ефективність застосування відеореклами для популяризації готельно-відпочинкових комплексів
Автори: Чура, Юлія
Думанський, Нестор
Бібліографічний опис: Чура Ю. Ефективність застосування відеореклами для популяризації готельно-відпочинкових комплексів / Юлія Чура, Нестор Думанський // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 84–85. – Бібліографія: 1 назва.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: реклама
відеопрезентація
ефективність
відеохостинг
готельні послуги
Короткий огляд (реферат): This article is talking about efficiency of video advertising for popularization of hotel services. Posted advantages of video advertising and usage statistics of different types of advertising aimed at creating an image of hotels.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/33162
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
035-84-85.pdf106,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.