Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/321
Назва: Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції
Автори: Коваль З. О.
Яструбський М. Я.
Бібліографічний опис: Коваль З. О. Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції / З. О. Коваль, М. Я. Яструбський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 84–87. – Бібліографія: 6 назв.
Дата публікації: 2007
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Запропоновано та розкрито сутність складових взаємозв’язків підприємства- виробника із споживачами продукції, а саме: характер та особливості економічної, соціальної та комунікативної складової цих взаємозв’язків. In the article it is offered and exposed essence of component relationships of enterpriseproducer with the users of products, namely character and features of economic, social and communicative constituent of these relationships.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/321
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf302,51 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.