Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/321
Title: Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції
Authors: Коваль З. О.
Яструбський М. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Коваль З. О. Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції / З. О. Коваль, М. Я. Яструбський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 84–87. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Запропоновано та розкрито сутність складових взаємозв’язків підприємства- виробника із споживачами продукції, а саме: характер та особливості економічної, соціальної та комунікативної складової цих взаємозв’язків. In the article it is offered and exposed essence of component relationships of enterpriseproducer with the users of products, namely character and features of economic, social and communicative constituent of these relationships.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/321
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf302,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.