Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/311
Title: Вдосконалення маркетингової збутової політики виробників пива
Authors: Косар Н. С.
Косар Н. Є.
Понтус В. В.
Bibliographic description (Ukraine): Косар Н. С. Вдосконалення маркетингової збутової політики виробників пива / Н. С. Косар, Н. Є. Косар, В. В. Понтус // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 88–95. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: На підставі аналізу ринку пива в Україні та маркетингових стратегій у сфері збуту цього товару з врахуванням світового досвіду подані пропозиції щодо ширшого використання прямих каналів розподілу виробниками пива. Обґрунтовано доцільність створення паб-ресторанів ВАТ “Львівська пивоварня”, визначено витрати на ці заходи та економічний ефект від функціонування. Розроблено складові комплексу маркетингу для паб-ресторанів. On the basis of beer market analysis in Ukraine and marketing strategies in the field of sale of this commodity taking world experience, are given suggestions to beer enterprises in relation to more wide use of the direct ways of beer division. Expedience of pud-restaurants creation by Joint-Stock “Lvivska pyvovarnya” is substantiated, expenses and economic effect are determined. The components of marketing complex for pud-restaurants are elaborated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/311
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf304,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.