Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29520
Назва: Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності
Інші назви: Brands differentiation on the basis of their national identity
Автори: Решетнікова, І. Л.
Решетнікова, Г. С.
Бібліографічний опис: Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 293–298. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: торговельна марка
диференціація
національна ідентичність
сприйняття образу Франції
асоціації споживачів
культурні цінності
національна приналежність
країна походження
brand
differentiation
national identity
perception of the image of France
consumers associations
cultural values
ethnical identity
native land
Короткий огляд (реферат): Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки сумісний “культурний каркас” товарів і марок із сильною французькою ідентичністю із культурними цінностями і традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення “території марки “Франція”. Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок. Generalized theoretical approaches concerning a possibility of using the national identity of a brand to promote a product on the global markets. The perception of the image of France and of the global brands with a French identity by the Ukrainian consumers is studied, along with the appropriateness of a cultural framework of products and brands with a strong French identity and Ukrainian cultural values and traditions. The product categories favorable for a brand territory extension are defined for such brand as “France”. The recommendations for bringing the French products on the Ukrainian market are elaborated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29520
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2014. – №811

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
045_293_298.pdf166,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.