Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29520
Title: Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності
Other Titles: Brands differentiation on the basis of their national identity
Authors: Решетнікова, І. Л.
Решетнікова, Г. С.
Bibliographic description (Ukraine): Решетнікова І. Л. Диференціація торговельних марок на основі їх національної ідентичності / І. Л. Решетнікова, Г. С. Решетнікова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 293–298. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: торговельна марка
диференціація
національна ідентичність
сприйняття образу Франції
асоціації споживачів
культурні цінності
національна приналежність
країна походження
brand
differentiation
national identity
perception of the image of France
consumers associations
cultural values
ethnical identity
native land
Abstract: Узагальнено теоретичні підходи щодо можливості використання національної ідентичності бренда для просування продукту на глобальних ринках. Досліджено сприйняття образу Франції та глобальних марок з французькою ідентичністю українськими споживачами і те, наскільки сумісний “культурний каркас” товарів і марок із сильною французькою ідентичністю із культурними цінностями і традиціями українців. Визначено, для яких товарних категорій доцільно застосовувати розширення “території марки “Франція”. Розроблено рекомендації щодо просування французьких товарів на український ринок. Generalized theoretical approaches concerning a possibility of using the national identity of a brand to promote a product on the global markets. The perception of the image of France and of the global brands with a French identity by the Ukrainian consumers is studied, along with the appropriateness of a cultural framework of products and brands with a strong French identity and Ukrainian cultural values and traditions. The product categories favorable for a brand territory extension are defined for such brand as “France”. The recommendations for bringing the French products on the Ukrainian market are elaborated.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29520
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
045_293_298.pdf166,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.