Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29495
Title: Амбуш-маркетинг як інструмент нестандартних маркетингових комунікацій
Authors: Мороз, Л. А.
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. А. Амбуш-маркетинг як інструмент нестандартних маркетингових комунікацій / Л. А. Мороз // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2014. – С. 248–249. – Бібліографія 3 назви.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ЗУКЦ
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29495
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні. – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
82-248-249.pdf294,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.