Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29484
Назва: Маркетингові засади діяльності промислових підприємств із державним акціонерним капіталом
Автори: Лех, І. А.
Бібліографічний опис: Лех І. А. Маркетингові засади діяльності промислових підприємств із державним акціонерним капіталом / І. А. Лех // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2014. – С. 236–238. – Бібліографія 1 назва.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ЗУКЦ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29484
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні. – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
77-236-238.pdf309,28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.