Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасуляк, М. М.-
dc.date.accessioned2015-07-17T09:30:10Z-
dc.date.available2015-07-17T09:30:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКрасуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств / М. М. Красуляк // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2014. – С. 221–223. – Бібліографія 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483-
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво ЗУКЦuk_UA
dc.titleСтратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні. – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71-221-223.pdf265,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.