Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
Назва: Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств
Автори: Красуляк, М. М.
Бібліографічний опис: Красуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств / М. М. Красуляк // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2014. – С. 221–223. – Бібліографія 3 назви.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ЗУКЦ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні. – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
71-221-223.pdf265,74 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.