Link lub cytat. http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
Tytuł: Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств
Authors: Красуляк, М. М.
Cytat: Красуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств / М. М. Красуляк // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2014. – С. 221–223. – Бібліографія 3 назви.
Data wydania: 2014
Wydawca: Видавництво ЗУКЦ
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні. – 2014 р.

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
71-221-223.pdf265,74 kBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi