Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
Title: Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств
Authors: Красуляк, М. М.
Bibliographic description (Ukraine): Красуляк М. М. Стратегія масової індивідуалізації попиту як маркетингова концепція розвитку сучасних машинобудівних підприємств / М. М. Красуляк // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2014. – С. 221–223. – Бібліографія 3 назви.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ЗУКЦ
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29483
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні. – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71-221-223.pdf265,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.