Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29469
Назва: Особливості маркетингу венчурних проектів
Автори: Чучмарьова, С. Ю.
Бібліографічний опис: Чучмарьова С. Ю. Особливості маркетингу венчурних проектів / С. Ю. Чучмарьова // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей Х науково-практичної конференції, 31 березня - 5 квітня 2014 року / Національний університет «Львівська політехніка», Інститут підприємництва та перспективних технологій. – Львів, 2014. – С. 199–201. – Бібліографія 3 назви.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ЗУКЦ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29469
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні. – 2014 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
63-199-201.pdf253,39 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.