Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29465
Назва: Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку
Інші назви: Marketing logistics: historical aspects and prospects of development
Автори: Неуров, І. В.
Бібліографічний опис: Неуров І. В. Маркетингова логістика: історичні аспекти та перспективи розвитку / І. В. Неуров // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 253–258. – Бібліографія: 7 назв.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво Львівської політехніки
Теми: маркетинг
логістика
розвиток
континуум
концепція
маркетингова логістика
marketing
logistics
development
a continuum
the concept
marketing logistics
Короткий огляд (реферат): Розглянуто історичні аспекти та визначено перспективи розвитку маркетингової логістики. Наведено інтегрований континуум концепцій маркетингу та інтенсивності розвитку логістики. Зазначено, що максимізувати ефект забезпечення конкурентної переваги підприємства на ринку можна лише у результаті інтеграції маркетингу та логістики. Це зумовлено тим, що взаємодія маркетингу, орієнтованого на ринок, і логістики, орієнтованої на потік, створює можливості для підвищення товарної та інформаційної корисності, а також цінності товарів для споживачів. Акцентовано, що в перспективі розвиток маркетингової логістики буде нерозривно пов’язаний із інтенсивним залученням комп’ютерних технологій. In article historical aspects are considered and prospects of marketing logistics development are defined. The integrated continuum of marketing concepts and intensity of logistics development is resulted. It is noticed what to maximise effect of support of competitive advantage of the enterprise in the market it is possible only as a result of marketing and logistics integration. The last occurs, that interaction of the marketing focused on the market, and the logistics focused on a stream, creates possibilities for increase of commodity and information value, and also value of the goods for consumers. It is accented, that in the long term development of marketing logistics will be inseparably linked with a heavy use of computer technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/29465
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2014. – №811

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
039_253_258.pdf178,41 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.