Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/289
Назва: Значення принципу доповнюваності для переходу від пізнання до споглядання
Інші назви: The significance of principle of complementarity for transition from cognition to contemplation
Автори: Кадикало, Андрій
Карівець, Ігор
Бібліографічний опис: Кадикало А. Значення принципу доповнюваності для переходу від пізнання до споглядання / Андрій Кадикало, Ігор Карівець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 636 : Філософські науки. – С. 104–111. – Бібліографія: 13 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: пізнання
принцип доповнюваності
споглядання
cognition
contemplation
principle of complementarity
Короткий огляд (реферат): Розглядається нова парадигма осягнення дійсності в межах взаємозв’язку принципу доповнюваності та споглядального способу життя (vita contemplativa). Показано, що стара парадигма, яка ґрунтувалася на пізнанні як протистоянні суб’єкта і об’єкта і яка зводила світ та людину до механічних утворень, породила сучасну моральну та екологічну кризи. Лише повернення до споглядального способу життя і визнання принципу доповнюваності як основи буття можуть вивести людство із стану занепаду. In this article the authors examine the new paradigm of understanding of reality at the limits of interdependence between the principle of complementarity and contemplation. The old paradigm which is based on subject-object relations of cognition caused contemporary moral and ecological crisis. The authors are convinced that only return to contemplation and acknowledgement of principle of complementarity as the base of being can help humankind out of decay.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/289
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Філософські науки. – 2009. – №636

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf203,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.