Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/284
Title: Місце та роль класифікатора з асортименту в діяльності дистрибуційних компаній
Authors: Занько І. М.
Bibliographic description (Ukraine): Занько І. М. Місце та роль класифікатора з асортименту в діяльності дистрибуційних компаній / І. М. Занько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 79–83. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Розглянуто методи класифікації з асортименту, проведений аналіз з врахуванням таких факторів, як час, необхідність та розвиток. На основі розгляду розроблено метод класифікації з асортименту для дистрибуторської компанії. In the articles considered methods of classification are on an assortment, an analysis is conducted taking into account such factors as time, necessity and development. On the basis of the conducted consideration the method of classification is developed on an assortment for a distribyutornoy company.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/284
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf268,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.