Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2766
Назва: Методичні підходи до оцінювання вартості бізнесу
Автори: Патрікі, Н. П.
Бібліографічний опис: Патрікі Н. П. Методичні підходи до оцінювання вартості бізнесу / Н. П. Патрікі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 647 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 163–170. – Бібліографія: 12 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Теми: вартість бізнесу
основні методи
value of the business.
main methods
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості затратного, дохідного та ринкового (порівняльного) підходів в оцінюванні вартості бізнесу. Розглянуто основні методи в розрізі кожного підходу, виявлено переваги та недоліки їх застосування. The article analyzed the features of cost, revenue and market (comparative) approach in assessing the value of the business. The main methods of each approach identified the advantages and disadvantages of their application.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2766
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2009. – №647

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29.pdf170,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.