Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2756
Назва: Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики
Автори: Дудяк, Р. П.
Бугіль, C. Я.
Дудяк, О. Р.
Бібліографічний опис: Дудяк Р. П. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, О. Р. Дудяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 268–275. – Бібліографія: 10 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: маркетингові комунікації
чинники конкурентоспроможності
marketing communication
factors of competitiveness
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості впливу та взаємозв’язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації, логістики збуту, фінансово-кредитного та інвестиційно-інноваційного забезпечення формування у збутовій діяльності підприємств. Розглянуто чинники конкурентоспроможності та їх роль у діяльності підприємств у збутовій політиці, намічено шляхи підвищення ефективності підприємств в Україні. In the article the features of influencing and intercommunication of factors of competitiveness are explored with the use of elements of marketing communication, logistic of sale, financial-credit and innovative investment providing of forming in sale activity of enterprises. The factors of competitiveness and role are considered in activity of enterprises in a sale policy, the ways of increase of efficiency of enterprises are set in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2756
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2009. – №649

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf172,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.