Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2694
Назва: Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення
Автори: Гурч, Л. М.
Супрунець, О. В.
Бібліографічний опис: Гурч Л. М. Конкурентна стратегія агентства “Провід” та розробка пропозицій щодо її вдосконалення / Л. М. Гурч, О. В. Супрунець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 34–44. – Бібліографія: 15 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: конкурентна стратегія
рекламне агентство
competition environment
advertising agency
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано формування конкурентної стратегії, розроблено пропозиції щодо її вдосконалення, оцінюється ефективність конкурентої стратегії рекламного агентства “Провід”. Актуальність статті полягає в тому, що в умовах становлення ринкових відносин в Україні, важливою частиною яких є конкурентні відносини, усе актуальнішою стає проблема стратегічного планування конкурентної поведінки фірми та розроблення конкурентної стратегії. The modern stage of development of our country differs dynamism and high-quality changes in all spheres of public life. In the conditions of market relations development in Ukraine, inalienable part of which are competition relations, problem of the strategic planning and development of competition strategies become more actual. Such strategies would enable to score a success in a long-term prospect. Purpose of the article – to analyse activity and competition environment of advertising agency “Provid” and develop suggestions in relation to perfection of competition strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2694
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2009. – №649

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
06.pdf248,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.