Please use this identifier to cite or link to this item: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2686
Title: Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі
Authors: Затварницька-Мадура, Б.
Bibliographic description (Ukraine): Затварницька-Мадура Б. Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі / Б. Затварницька-Мадура // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 320–325. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: моделі споживацької поведінки
маркетингові стратегії продуктів
Abstract: Стаття присвячена створенню сучасних моделей споживацької поведінки польських жінок. Моделі поведінки жінок значною мірою формуються під впливом засобів масової інформації, лідерів громадської думки та груп віднесення. Різнопла- новість поданих досліджень свідчить про складність характеру споживацької поведінки жінок, що може становити пізнавальну і практичну цінність. Типологія споживачів-жінок дає можливість ефективнішого планування маркетингових стратегій продуктів. The article presents formation of the contemporary consumption models among women in Poland. Behavior models among women are generally created by mass media, opinion leaders and reference groups. The variety of presented researches shows wide range of consumption behavior in female segment, what has cognitive and practical value. It is because the typology of women as consumers enables to form more effective marketing strategy of the products.
URI: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2686
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
44.pdf230,44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.