Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2686
Назва: Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі
Автори: Затварницька-Мадура, Б.
Бібліографічний опис: Затварницька-Мадура Б. Зразки споживацької поведінки жінок у Польщі / Б. Затварницька-Мадура // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 320–325. – Бібліографія: 9 назв.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Теми: моделі споживацької поведінки
маркетингові стратегії продуктів
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена створенню сучасних моделей споживацької поведінки польських жінок. Моделі поведінки жінок значною мірою формуються під впливом засобів масової інформації, лідерів громадської думки та груп віднесення. Різнопла- новість поданих досліджень свідчить про складність характеру споживацької поведінки жінок, що може становити пізнавальну і практичну цінність. Типологія споживачів-жінок дає можливість ефективнішого планування маркетингових стратегій продуктів. The article presents formation of the contemporary consumption models among women in Poland. Behavior models among women are generally created by mass media, opinion leaders and reference groups. The variety of presented researches shows wide range of consumption behavior in female segment, what has cognitive and practical value. It is because the typology of women as consumers enables to form more effective marketing strategy of the products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/2686
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Логістика. – 2009. – №649

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
44.pdf230,44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.